ההבדל בין עמוד נחיתה ל- OnePager

 

לא מעטים מתבלבלים, כשהם פונים אלינו ומבקשים עמוד נחיתה, כשלמעשה הם מבקשים וואן פייג'ר:  אתר גלילה- של עמוד אחד בלבד.

למרות שבעין לא מזויינת, זה יכול להראות אותו הדבר- עמוד גלילה אחד שבנוי מסטריפים ואין לו עומק. כלומר הוא לא מסתעף ולא מוביל לדפים פנימיים- אלא לטופס יצירת קשר.

בפועל ההבדל הוא עצום,

 

One Pager- הוא בעצם מיני סייט (MINI-SITE), בלי דפים פנימיים כלל, עם אופי קצת יותר מכירתי.

חלון ראווה, שמראה בתמציתיות את העסק.

בדרך כלל ההחלטה לבנות ONE PAGE, יכולה להיות מכמה סיבות:

 

  1. תחילת הדרכו של העסק- עסק בתחילת דרכו שעדיין לא גיבש את הזהות שלו, אבל רוצה נוכחות דיגיטלית.
  2. עיסוק צדדי- לעיתים כשהעסק לשמו נבנה האתר- הוא עסק משני ולא ראשי, יעדיפו לבנות עמוד גלילה אחד מספק
  3. מיעוט תוכן- ישנם מקרים שהאתר, אינו דורש הסתעפות של תוכן, למרות שזה נוגד את חוקי הסריקה ולכן אין צורך לפתוח עמודים פנימיים
  4. שילוב בין אתר לעמוד נחיתה- לקוחות בעיקר בתחילת הדרך, בוחרים להתמקד במוצר אחד ולבנות עבורו עמוד נחיתה- במקרים שאין להם אתר, הם צריכים לייצר שילוב.

 

ONE PAGE, ייפתח כמו עמוד בית של אתר רגיל, וכך גם יתר הגלילה, תכיל את כל מה שלעסק חשוב שתדעו עליו

ההבדל בינו לבין אתר רגיל, הוא בעצם בכך שהמוצרים ויתר התכנים- אינם לחיצים ואינם נפתחים לעמודים פנימיים.

כלומר- הוא תמציתי, ומעביר מסר שהוא לעיתים לא מספק, אבל יכול לעשות את העבודה.

מעצם העובדה שאין לו עומק, לעיתים הגלילה שלו תהיה ארוכה יותר, על מנת לאפשר את עמוד האודות בחוץ

פרוטפוליו ועוד פיצ'רים שנמצאים בדרך כלל בניווט באתר.

וואן פייג'ר- עשוי להיות בעל תפריט ניווט עליון- למרות שאין לו עמודים פנימיים- הלינקים יובילו לעוגנים שנשתלו לאורכו של העמוד. למשל לחצן אודות ייקח את הגולש לעוגן בסטריפ שנקרא אודות.

 

אם בחרתם לתת עומק מסוים- כלומר לייצר אחד או שניים עמודים פנימיים- אתם הופכים בהגדרה את ה- ONEPGE  ל- MINISITE.

 

לעמוד נחיתה יש שימוש אחר לחלוטין מוואן פייג', שהרי הוא נבנה לצרכי מכירה פרופר,

עמוד נחיתה, נבנה כדי לייצר יותר פניות, מכירות ואו לידים וברוב המקרים יוקדש למוצר אחד בלבד מכל סל המוצרים שיש לעסק להציע.

עמוד נחיתה- זו אומנות ומיומנות שצוברת תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, על כך תוכלו לקרוא בהרחבה בבלוגים הבאים:

המהפך של עמודי הנחיתה

5 החוקים החשובים בעיצוב ובניה של עמוד נחיתה

 

 

Screen Shot 2022-05-24 at 11.49.32

אנחנו למודי ניסיון ביצירת פלואו אטרקטיבי לעמודי נחיתה ממרים ויפים בטירוף
 

 

צרו קשר

נעים מאוד

אני חופית, ארט דירקטורית לאסטרטגיה, מיתוג, ושיווק תוכן. התחלתי את דרכי ככתבת בידיעות אמריקה, אח"כ כעורכת מגזין. עריכת תוכן, ומציאת התכנים הנכונים לקהל היעד הם חלק ממה שמלווה אותי בבניית קונספט לעסקים, בידול ופיתוח שפה ויזואלית לעסקים.

עוד בלוגים בנושא

הרשמו לניוזלטר שלנו

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

CALL ME
+
Call me!
דילוג לתוכן