תהדקו חגורות, כי עמודי נחיתה, הם הדרך הכי טובה להמריא בעסק,

למעשה אם משהו התפתח עד כדי מהפך בחמש השנים האחרונות, אלו עמודי הנחיתה…. 

והם מצריכים כיום מיומנות גבוהה מאוד.

עמוד נחיתה, landing Page, או כמו שאני אוהבת לקרוא לו, סוכן המכירות הדיגיטלי. נועדו בראש ובראשונה- למכור!

להביא לידים, לייצר הרשמות, להגדיל עוקבים, לייצר יותר פניות- כל מה שעסק מייחל לו…

 

חנה עמוד נחיתה

אנחנו למודי ניסיון ביצירת פלואו אטרקטיבי לעמודי נחיתה ממרים ויפים בטירוף
 

 

החוק הכי חשוב שתזכרו, גם אם תשכחו את כל היתר הוא:

עמוד נחיתה טוב, נבנה לשרת מוצר אחד בלבד- כלומר הרשמה לקורס ספציפי, הרשמה להרצאה חינמית, רכישה של שירות אחד.

כמה שהוא יותר ממוקד הוא יותר טוב, ככל שהתווספו לו יותר מטרות, ככה הוא ימיר פחות.

אם תנסו למשל למכור כמה סוגי הרצאות על עמוד אחד, או שתתנו לגולש לבחור בין הרצאה לקורס לספר שכתבתם העמוד שלכם ימכור פחות.

וזה למה?

מהסיבה הפשוטה, שזה פוגע בפלואו- ברצף החוויות שמועברות לגולש על מנת שירכוש

ברגע שהגולש מתבקש להשתהות ולהחליט, בהרבה מקרים הוא יאלץ להניח את העמוד בצד, כדי לחשוב. ההשתהות הזו, עולה ביוקר, כיוון שאחוזים גבוהים, לא יחזרו לעמוד. דעתם תוסח ממודעות אחרות ופתאום משהו אחר יראה להם חשוב יותר.

לכן צריך להיות ממוקדים לאורך כל העמוד בדבר אחד. לשכנע את הגולש שהוא הגיע לדבר שהוא הכי צריך עכשיו.

את יותר הדברים שיש לכם להציע, תציעו לו כאשר הוא כבר פנה אליכם או בזמן שתצרו איתו קשר אחרי שמילא את הטופס.

 

סוכן מכירות דיגיטלי

עמודי נחיתה בדרך כלל יהוו חלק עיקרי במשפך שנועד למכור: המשך של קמפיין דיגיטלי- ברשתות חברתיות, בגוגל או בכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת.

והם משמשים מעין סוכן מכירות,

המודעה (פרסומת) מכניסה את הלקוחות בדלת, סוכן המכירות סוגר את העסקה.

כך בדיוק אמור לעבוד עמוד נחיתה עבור העסק שלכם. הקמפיין מכניס את הגולש בדלת, עמוד הנחיתה צריך לסגור את העסקה.

כמו סוכן מכירות טוב, הוא צריך להיות חד, מפולפל ומכיר היטב את הצרכים של הקהל שלו.

כמו סוכן מיומן, הוא ינסה להגיע לרגע המכירה מכל מיני כיוונים. אם דרך אחת לא עבדה, מנסים מכיוון אחר ואם גם זה לא, אז חכה עד שתשמע על ההטבות, או על מה אמרו אלו שכבר רכשו ומה קרה למי שהתנסה.

כל כיוון מוסיף לנו סטריפ ועל כך נדבר בבלוג הבא- חוקים לבניית עמוד נחיתה

הגיע הזמן להוציא את התותחים הכבדים

להבדיל מאתר- שאליו מגיעים, כדי להתרשם, להתחבר ולקבל ניחוחות של המותג והמוצר שלכם.

עמוד נחיתה- נבנה כאילו על זמן שאול- כשהוא מפנה אותך מכל כיוון לטופס ההרשמה ומפתה אותך ללחוץ עליו.

באתר אתם יכולים להראות את מגוון המוצרים שלכם, ולספר על כל מוצר בהרחבה, בעמוד נחיתה לא.

אלו חוויות משתמש שונות לגמרי, כאשר האתר נועד לארח את הגולש, להרשים אותו, להצחיק אותו, לרגש אותו בדרך כל שהיא על מנת לייצר חיבור.

בעמוד נחיתה, מוציאים את התותחים הכבדים,

צריך להרשים את הגולש כמה שיותר מהר ולשכנע אותו ללחוץ על טופס מילוי הפרטים או יצירת הקשר.

לכן עם השנים, הפכה בניית עמודי נחיתה, למיומנות של ממש.

הסיבה שחברות מיתוג, הפכו לאלו שפונים אליהם כדי לבנות עמוד נחיתה,

נעוצה במגוון המיומנויות הדרושות:

עיצוב מעורר השראה, שיהוה חלק מהשפה של המותג- דיוק מסרים- קופירייטינג- פניה לצרכי הקהל- בידול מהתחרות.

בקיצור היכולת ליצור כח משיכה שנמצאת בבסיסו של כל עסק/סטודיו למיתוג

אז מה החוקים לבניית עמוד נחיתה תותח?

 

סטודיו Meetoog, למיתוג ויצירת תוכן, מפצחים כל שלב בבניה ועיצוב של עמודי נחיתה לעסק שלכם

שלחו לנו פניה ונדבר אתכם על הכל

 

עוד רלוונטי- מה ההבדל בין עמוד נחיתה ל ONEPAGER

צרו קשר

נעים מאוד

אני חופית, ארט דירקטורית לאסטרטגיה, מיתוג, ושיווק תוכן. התחלתי את דרכי ככתבת בידיעות אמריקה, אח"כ כעורכת מגזין. עריכת תוכן, ומציאת התכנים הנכונים לקהל היעד הם חלק ממה שמלווה אותי בבניית קונספט לעסקים, בידול ופיתוח שפה ויזואלית לעסקים.

עוד בלוגים בנושא

הרשמו לניוזלטר שלנו

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

CALL ME
+
Call me!
דילוג לתוכן