5 החוקים לבניית עמוד נחיתה תותח

בעבר היינו פותחים עמודי נחיתה- מציעים בהם מוצר ספציפי ודואגים שהטופס או החלק של יצירת הקשר יבלוט.ככה זה עבד או לא עבד, ואתם יודעים מה גם עלה בהתאם.

היום עמודי נחיתה, זו אומנות כל כך מפותחת ומדויקת, שיש מי שמתמחה רק ביצירת עמודים.

 

עמודי נחיתה בעבר היו בנויים מ-2 עד 4 סטריפים, מעין תמצות של האתר, בהרבה מקרים, היינו מייעדים את אחד מעמודי צור הקשר לשמש כעמוד נחיתה וזהו.

 

כמה גלגולים עבר מאז עמוד הנחיתה?הרבה מאוד

העיסוק בעיצוב ובניה של עמודי נחיתה, התפתח עד לכדי אומנות, שאני קוראת לה "חיבור אקספרס"-

הצורך לכבוש את הגולש בכמה שניות ולגרום לו לגלול עוד ועוד, עד שנתפס בחכה.

ואני יכולה להגיד לכם, שיש מקרים שעמוד נחיתה מכיל בין- 10 ל 20 סטריפים ועולה יותר מאתר תדמית.

בואו אני אפרט לכם למה….

 

 

Screen Shot 2022-05-24 at 11.49.32

אנחנו למודי ניסיון ביצירת פלואו אטרקטיבי לעמודי נחיתה ממרים ויפים בטירוף
 

 

5 הכללים הכי חשובים לעמוד נחיתה

אחרי שהבנו מהבלוג הקודם המהפך של עמודי הנחיתה  שהחוק החשוב ביותר עבור עמוד נחיתה, זה שהוא יימכור מוצר אחד בלבד

אפשר להתקדם לחוקים החשובים בבניית העמוד:

  1. עיצוב מפיל

עמוד נחיתה צריך לכבוש את הגולש, כדי שהוא יישמח שהוא הגיע

חשוב לו להבין שהוא לחץ, על משהו טוב ואיכותי, עיצוב טוב עושה את זה.

מעבר לעיצוב העמוד, הצבעים והתמונות, יש תורה חשובה של עיצוב התוכן, שיהיה קריא ובולט.

  1. קופי מקצועי

ביחד עם העיצוב צריך להעביר מסר מדוייק, כדי לרקום את האוירה כבר בשניות הראשונות. משפטים ברורים עם הבטחות גדולות, אין זמן לחמם את הקהל, צריך להתחיל חזק ואז להגביר.

התוכן כולו, צריך להיעשות בצורה מאוד מקצועית, להצליח להעביר מסרים שיווקיים חכמים, לאורכם של כל הסטריפים, בצורה מתומצתת ואם אתם ממש מקצועיים, צריך כבר בשלב הכתיבה, לחשוב על ההעמדה של טקסט.

  1. מיקרו-קופי

תאמינו או לא, אבל המיקרוקופי- שהוא הטקסט על הלחצנים, הוראות, קישורים, מתגייס גם הוא כדי לכבוש את הגולש. כבר לא תראו לחצן שכתוב בו "להרשמה" או "להמשך קריאה" כל לחצן מציין את ההבטחה כלפי הגולש ומה יקרה אם הוא ילחץ, כמו למשל "תעזרו לי להגשים חלום" "מעוניין לייצר יותר כסף" ועוד ועוד. אני חייבת לציין שאלו דוגמאות קיצון, ניתן לעדן את המסרים ולהיות אטרקטיביים.

  1. הנעה לפעולה

כל הזמן, מכל סטריפ, על כל כפתור יציעו לכם לעשות פעולה, לרוב זה ליצור קשר בדרך שנבחרה. חשוב שיהיו ריבוי טפסי הרשמה וריבוי של לחצנים שמובילים להרשמה.

להנעה לפעולה יש ביטוי גם בטקסט וגם בעיצוב- היא משתלטת בעצם על האוירה הכללית.

  1. הרבה מאוד סטריפים

בניגוד למה שרובכם חושבים, שהרבה סטריפים זה מעייף,

עמוד נחיתה טוב, מתעלם מהדעה הרוווחת הזו,

בעיקר בגלל שאנחנו הגולשים הוכחנו אחרת:

גולש ממוצע, מעדיף לגלול עוד ועוד מאשר להתעמק, משום מה תמיד מסקרן אותו מה יש מתחת

ולכן צריך לדאוג שיהיה מתחת משהו אטרקטיבי,

כל סטריפ עשוי להיות, זה שיגרום לגולש ליצור את הקשר.

מכל הסיבות שציינתי, עמודי נחיתה הפכו גדולים יותר, חשובים יותר, מצריכים השקעה יותר גדולה ודורשים מיומנות גבוהה

עמוד נחיתה זו אומנות לכל דבר ועד שלא רכשתם אותה כדאי לכם לפנות למי שכן

למזלכם אנחנו כן ונשמח להיות כאן בשבילכם

מה ההבדל בין עמוד נחיתה ל ONEPAGER ?

צרו קשר

נעים מאוד

אני חופית, ארט דירקטורית לאסטרטגיה, מיתוג, ושיווק תוכן. התחלתי את דרכי ככתבת בידיעות אמריקה, אח"כ כעורכת מגזין. עריכת תוכן, ומציאת התכנים הנכונים לקהל היעד הם חלק ממה שמלווה אותי בבניית קונספט לעסקים, בידול ופיתוח שפה ויזואלית לעסקים.

עוד בלוגים בנושא

הרשמו לניוזלטר שלנו

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

CALL ME
+
Call me!
דילוג לתוכן